Ruf RGT-8
Německý specialista na úpravy vozů Porsche, společnost Ruf, představila na právě probíhajícím autosalonu v Ženevě model RGT-8. Vůz je založen na Porsche 911, avšak pod kapotou se ukrývá vidlicový 8-válec vyvinutý přímo společností Ruf.
Motor s atmosférickým sáním a rozevřením válců 90° disponuje objemem 4,5 litru a výkonem celých 410 kW (550 koní). Maximální otáčky motoru jsou 8500 ot./min. a použito bylo mazání pomocí suché klikové skříně a titanové ojnice. Točivý moment se chlubí hodnotou 500 Nm při 5400 ot./min. Další údaje jako jsou maximální rychlost či zrychlení Ruf zatím nezveřejnil, je však známo, že ve stádiu vývoje je také motor V8 o objemu 5,5 litru. Výkon je přenášen přes 6-stupňovou převodovku na zadní kola.
Zajímavě řešený je interiér vozu. Ten je převzatý z modelu Cayman, avšak přístrojová deska byla inspirována legendárním Porsche 550 Coupe, který v roce 1953 vyhrál vytrvalostní závod Le Mans. Použita jsou kovaná 19-palcová kola uchycená na centrální matici a osazena pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup. O zastavení vozu se starají keramické brzdy.
Vůz půjde do prodeje s cenou 220 tisíc euro a údajně jsou objednávky vyčerpány až do roku 2011, takže dříve se k zákazníkům žádný vůz nedostane.