Sportovní elegance pro Cayenna

V poslední době mne zaujal tento stříbrný model GT 600 Aero III Exclusive od německého úpravce Gemballa. Tento kit si opravdu zaslouží to slůvko na konci Exclusive, protože se říká, že GEMBALLA GT 600 AERO III je nyní nejexkluzivnější SUV na světě. O tom Vás přesvědčí nejen číslo v názvu, které napovídá počet koní pod kapotou, ale hlavně jeho sportovní elegance na které si dal úpravce opravdu záležet.

gemballa_gt_600_2_ep.jpg (800x534) - 88 KB

Na přídi najdeme malý spoiler pod novým nárazníkem s mohutnými otvory, do kterého jsou integrovány čtyři mlhovky. Emblém Stuttgart automobilky nahradil další otvor pro lepší chlazení. Výrazného rozšíření se dočkaly blatníky, a aby byla zajištěna čistota vzhledu, stejného rozšíření se dostalo také prahům a spodní hraně dveří. Ve všech případech byly použity plastové díly. Vše doplňuje lišta pod zadním nárazníkem, která integruje čtveřici koncovek výfuku. K dispozici je také agresivněji tvarovaná kapota motoru a nesmí chybět loga úpravce.

gemballa_gt_600_1_ep.jpg (800x534) - 72 KB

Samozřejmě nechybí ani 22 palcová kola Gemballa Racing obutá do 265/35 ZR 22 vpředu a 295/30 ZR 22 vzadu. Zásahu se dočkal i podvozek, který dostal vysokovýkonný brzdový systém. Třmeny jsou na všech kolech osazeny osmi pístky a duté kotouče mají průměr 380 mm. Pneumatický podvozek dostal přídavnou řídící elektronickou jednotku, která umožňuje jeho snížení o 40 mm.

gemballa_gt_600_3_ep.jpg (800x600) - 95 KB

Již bylo dost řečeno o exteriéru vozu, podíváme se proto nyní do interiéru kde se nám opět potvrzuje exkluzivita vozu. Interiér byl navržen z nejjemnějších kůží, která byla zkombinována se semišem Alcantara použitý na středy sedadel a loketní opěrky ve dveřích. Obložení bylo vyrobeno z uhlíkového kompozitu. Na zadních sedadlech najdeme multimediální systém, který může být vybaven 8-palcovým centrálním monitorem nebo dvěma 6,5-palcovými monitory integrovanými v opěrkách hlavy předních sedadel. Zadní prostřední sedadlo bylo nahrazeno středovou konzolou obsahující chladící box s integrovanou barovou skříňkou vybavenou skleničkami.

gemballa_gt_600_4_ep.jpg (800x532) - 83 KB

Jak jsem již psal motor je vyladěn na 600 koní a točivý moment 880 Nm. Cayenne dosahuje neuvěřitelné rychlosti 300 km/h a 100 km/h jede za 4,5 sekundy.

Cože? Vám to nestačí? I s takto náročnými zákazníky pan Uwe Gemballa počítá a připravil pro ně model Gemballa GT 700, který má 700 koní a 1050 Nm, které jsou schopni rozjet auto na více než 300 km/h a na 100 km/h za méně než 4,3 sekundy.


Freedom

Registrace Přihlášení
Jméno:
Předmět:
Tělo zprávy

 Barva písma:  Velikost písma: zavřít značky

Ověřovací kód:
Zapište kód pozpátku! (poslední znak jako první). Je citlivý na malá a velká písmena.