Odchod Carrery GT
6. května 2006 opustilo brány továrny v Lipsku posledních 6 vozů typu Carrera GT. Po šesti letech tak končí kariéra jednoho z nejúspěšnějších supersportovních vozu posledních let.
Automobilka vůz jako koncept prezentovala veřejnosti 28.9. 2000. Finální verzi svého supersportu představila o 3 roky později (6. března ) na autosalonu Ženeva. Carrery GT se mohly pyšnit nejsilnějším motorem, jaký kdy byl v silničním voze této značky dodáván. Bezpochyby za dobu své krátké výroby vůz zvýšil image své firmy.
Carrera GT pod svou kapotou ukrývala 10ti válec o objemu 5 733 ccm, výkonu 450 kW při 8000 ot/min a točivém momentu 590 Nm při 5750 ot./min. Maximální rychlost vozu dosahovala 330 km/h.
Největším odběratelem Carrery GT byl americký trh, kde zákazníci koupili zhruba polovinu všech vyrobených vozů. V Evropě si nejlépe vedla v Německu, Británii a Itálii. V ČR se prodali celkem 4 vozy, což na naši zemi není zrovna malý počet.
Montáž jednoho vozu trvala 130 hodin, převážně ruční práce, motor byl sestavován asi 45 hodin. Produkce měla limit 3 vozy za den. Místo Carrery GT se v Lipsku bude montovat nové Porsche Panamera. Vzhledem k plánované velkosériové výrobě však bude nutno vybudovat od základu novou montážní linku.