Porsche 182 DB Taurus
Začátkem února bylo představeno největší a nejsilnější Porsche všech dob. Silnější než Carrera GT, větší a prostornější ale i těžší než Cayenne. Svým výkonem smete i vypiplaný Bugatti Veyron.
Ani tisíc a jeden kůň, který produkuje čtyřmi turbodmychadly dopovaný 16válec Bugatti, není dost. Nové Porsche si se svými 8 704 koňmi poradí s osmi Veyrony.
O vládu nad silnicemi a okruhy se ale německo – francouzsko – italský supersport bát nemusí. Nové výkonné Porsche je totiž lokomotiva, která bude zásobovat továrny züffenhausenské automobilky.
Automobilka se dohodla s německými drahami (Deutsche Bahn) a představila elektrickou lokomotivu řady 182 DB "Taurus" v bojovém zbarvení, která se díky motoru o výkonu 6 400 kW rozjede na 200 km/h za 20 sekund a dokáže uhánět až 230 km/h.
Na boku Porsche DB se vyjímá silueta legendární 911. Karoserie lokomotivy je samozřejmě v Porsche barvě, neboli ve stříbrné metalíze.
"Porsche sází na koleje," řekl Wendelin Wiedeking na berlínském hlavním nádraží, když mu šéf DB Hartmut Mehdorn, předával klíčky od nového Porsche. Generální ředitel automobilky při té příležitosti také uvedl, že: "Železniční spojení ušetří za rok přibližně 20 milionů ujetých kilometrů a 15 tisíc jízd kamionů."
Vlak bude zajišťovat přepravu dílů, ale též zkompletovaných vozů z továren ve Stuttgartu a Lipsku do přístavu v Emdenu. Do logistického řetěze bude později zapojena i finská továrna, ve které se montují Boxstery.