'50 356 1100 Coupe
V roce 1950 se výroba přestěhovala z rakouského Gmündu do Německa, na Stuttgartské předměstí Zuffenhausen. Zde se již naplno rozběhla sériová výroba nového modelu 356, který se mezi tím stal velmi populárním. Na rozdíl od svých předchůdců již nové modely neměli karosérii zhotovenou z hliníku, nýbrž z ocelového plechu. Automobil byl poháněn opět vzduchem chlazeným čtyřválcem uloženým za zadní nápravou.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 4-válec boxer |
obsah válců: | 999 ccm |
výkon: | 30 kW (40 HP) při 4200 ot./min. |
točivý moment: | 69 Nm při 2800 ot./min. |
max. otáčky: | 999 ot./min. |
kompresní poměr: | 7 : 1 |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vzadu |
pohon: | zadních kol |
brzdy: | bubnové |
kola: | přední - 83 x 406 zadní - 33 x 406 |
pneumatiky: | přední - 5,00 x 16 zadní - 5,00 x 16 |
statistiky | |
max. rychlost: | 150 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 23.5 s |
rozměry | |
hmotnost: | 790 kg |
délka: | 999 mm |
šířka: | 999 mm |
výška: | 999 mm |
zavěšení kol: | 999 mm |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 4 |