'69 911 E 2.0 Coupe
V roce 1969 přišla první velká změna v konstrukci 911. Nejzásadnější změnou je prodloužení rozvoru o 57 mm a tím zlepšení stability vozu. Došlo také k mírnému rozšíření blatníků kol. Pro lepší rozvržení hmotnosti byly místo jednoho akumulátoru pužity dva a každý byl umístěn do jednoho rohu v předním blatníku. Beze změn nezůstal ani motor, který měl lehčí klikovou skříň a díky mechanickému vstřikování paliva vzrostl výkon na 140 koní.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 6-válec boxer |
obsah válců: | 999 ccm |
výkon: | 104 kW (140 HP) při 6500 ot./min. |
točivý moment: | 175 Nm při 4500 ot./min. |
kompresní poměr: | 9.1 : 1 |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vzadu |
pohon: | zadních kol |
brzdy: | kotoučové, chlazené vzduchem |
kola: | přední - 152 x 381 mm zadní - 152 x 381 mm |
pneumatiky: | přední - 185/70 - 15 zadní - 185/70 -15 |
statistiky | |
max. rychlost: | 215 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 9 s |
rozměry | |
hmotnost: | 999 kg |
délka: | 999 mm |
šířka: | 999 mm |
výška: | 999 mm |
zavěšení kol: | 999 mm |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 5 |