'62 718 GTR Coupe
Modely 718 byly speciálně vyvinuté především pro vytrvalostní závody Le Mans. V roce 1962 se zrodil prototyp GTR Coupé, ze kterého později vzešel velmi úspěšný závodní vůz 904. Karosérie byla někde mezi 718 Spydery a 356 Carrera Abarth. Dostal 2-litrový 8-válec o výkonu 210 koní, převzatý z modelu 718 W-RS Spyder. Nejvetší úspěch tento vůz zaznamenal v roce 1963 v závodě na Targa Florio. Vítězství měla na svědomí posádka Joakim Bonnier a Carlo Abate a závod dokončili zatím s rekordním rychlostním průměrem přes 104 km/h.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 8-válec boxer |
obsah válců: | 999 ccm |
výkon: | 154 kW (210 HP) při 8400 ot./min. |
točivý moment: | 192 Nm při 6600 ot./min. |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | uprostřed |
pohon: | zadních kol |
brzdy: | kotoučové |
pneumatiky: | přední: 5.50-15 R zadní: 6.50-15 R |
statistiky | |
max. rychlost: | 260 km/h |
rozměry | |
hmotnost: | 670 kg |
délka: | 999 mm |
šířka: | 999 mm |
zavěšení kol: | 999 mm |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 6 |