'10 911 Sport Classic (997)
V září roku 2009 byla na frakfurtském autosalaonu prezentována speciální edice vycházející ze sériové Carrery S s motorem 3,8l, ale s výkonem navýšeném na 408 koní. Porsche 911 Sport Classic bude vyroben v sérii 250 kusů a oproti stadrardní Carreře S bude mít kromě navýšeného výkonu také širší rozchod zadních kol, nově tvarovanou střechu ve stylu Carrery GT, 19-ti palcová kola připomínající klasické "Fuchsy", ale především charakteristický zadní spoiler ve tvaru kachního ocasu, který je známý z legendární Carrery 2.7 RS. Nová Carrera CS je tedy jakýmsi odkazem především na klasické a špičkové modely Porsche. Dalšími odlišnostmi od sériových 911 jsou například loga Sport Classic, závodní pruhy nebo čiré zadní světlomety. Standardní výbavou budou keramické brzdy PCCB a aktivní podvozek PASM.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 6-válec boxer |
obsah válců: | 999 ccm |
výkon: | 304 kW (408 HP) při 7300 ot./min. |
točivý moment: | 420 Nm při 4200 ot./min. |
max. otáčky: | 999 ot./min. |
kompresní poměr: | 12.5 : 1 |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vzadu |
pohon: | všech kol |
brzdy: | kotoučové keramické PCCB |
kola: | přední: 8,5J x 19 zadní: 11J x 19 |
pneumatiky: | přední: 235/35 ZR19 zadní: 305/30 ZR19 |
statistiky | |
max. rychlost: | 302 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 4.6 s |
rozměry | |
hmotnost: | 999 kg |
délka: | 999 mm |
šířka: | 999 mm |
výška: | 999 mm |
zavěšení kol: | 999 mm |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 6 |
převodové poměry: | 1 - 3.91 2 - 2.32 3 - 1.61 4 - 1.28 5 - 1.08 6 - 0.88 |
celkový převod: | 3.44 |