'10 911 Turbo S 3.8 Coupe (997)
Na autosalonu v Ženevě 2010 mělo premiéru nové 911 Turbo S řady 997. Srdcem tohoto exkluzivního supersportu je 6-válec boxer přeplňovaný dvěma turbodmychadly s variabilní geometrií lopatek, jehož výkon se oproti standardnímu Turbu zvedl o 30 koní. I přes to však spotřeba vozu prakticky nestoupla. 997 Turbo S je v nabídce pouze se sedmistupňovou převodovkou PDK a k dokonalým jízdním vlastnostem dopomáhá propracovaný pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM). Standardem jsou výkonné keramické brzdy PCCB, které se postarají jak o bezproblémové zastavení vozu tak o řízené přibržďování kol v zatáčkách. Standardní výbava zahrnuje u tohoto vozu výjimečně také centrální matici 19“ kol s designem modelu RS Spyder, adaptivní sportovní sedadla nebo interiér v dvoubarevném provedení čalouněný kůží.
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 6-válec boxer |
obsah válců: | 999 ccm |
výkon: | 390 kW (530) HP při 6000 ot./min. |
točivý moment: | 620 Nm při 1950 ot./min. |
max. otáčky: | 999 ot./min. |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vzadu |
pohon: | všech kol |
brzdy: | kotoučové keramické PCCB |
kola: | přední: 483 x 216 zadní: 483 x 279 |
pneumatiky: | přední: 235/35 ZR 19 zadní: 305/30 ZR 19 |
statistiky | |
max. rychlost: | 315 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 3.3 s |
zrychlení (0-200 km/h): | 10.8 s |
průměrná spotřeba: | 11.4 l / 100 km |
původní cena: | 173 241 Euro |
převodovka | |
typ převodovky: | automatická |
počet převodových stupňů: | 7 |
převodové poměry: | 1- 3.91 2 - 2.29 3 - 1.58 4 - 1.18 5 - 0.94 6 - 0.79 7 - 0.62 |
celkový převod: | 3.44 |