'09 Cayenne Turbo S
Na autosalonu v čínském Pekingu v roce 2008 mělo světovou premiéru nejsilnější verze terénního modelu Cayenne s označením Turbo S. Vzhledem k tomu, že Carrera GT již ukončila výrobu, jedná se také o nejvýkonnější Porsche současné doby vůbec. Přeplňovaný vidlicový osmiválec 4,8 l dává ohromujících 550 koní (druhé nejvýkonnější 997 GT2 má 530 koní). poprvé se v off-roadu objevili závodní keramické kotoučové brzdy, vyráběné za použití karbonových vláken. V interiéru je připraven multimediální systém s dotykovým displejem a hlasovým ovládáním. Standardem je i TV-tuner pro příjem digitálního vysílání, navigace, bluetooth pro připojením mobilního telefonu a Bose Surround Sound System se 14 reproduktory o celkovém výkonu 410 W. Speciálně pro Cayenne Turbo S je určen metalický lak "Lava gray" a interiér v kombinaci "Black/Havana gray" nebo "Black/Steel gray".
Fotogalerie
údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | vidlicový 8-válec |
obsah válců: | 999 ccm |
výkon: | 404 kW (550 HP) při 6000 ot./min. |
točivý moment: | 750 Nm při 2250-4500 ot./min. |
kompresní poměr: | 10.5 : 1 |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vpředu |
pohon: | všech kol |
brzdy: | kotoučové keramické PCCB |
kola: | 10 J x 21 |
pneumatiky: | 295/35 R 21 |
statistiky | |
max. rychlost: | 280 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 4.8 s |
průměrná spotřeba: | 14.9 l / 100 km |
rozměry | |
hmotnost: | 999 kg |
převodovka | |
typ převodovky: | automatická |
počet převodových stupňů: | 6 |