'19 911 RSR (991.2)

19_911_rsr.jpg (343x189) - 32 KB

Model 911 RSR pro rok 2019 prošel kompletním vylepšením a nahrazuje úspěšnou předchozí verzi 911 RSR, se kterou Porsche vyhrálo ve své třídě mistrovství světa FIA ​​WEC, vytrvalostní klasiku Le Mans a závody IMSA v Sebringu a Road Atlanta (Petit Le Mans). Od roku 2017 vyhrála 911 RSR více než 20 závodů třídy GT ve světovém šampionátu a také v dálkových sériích v Severní Americe a Evropě. Vůz pohání nový atmosférický 6-válec boxer 4,2L jehož výkon je přenášen na zadní kola prostřednictvím sekvenční 6-stupňové převodovky. Charakteristický přepracovaný zadní difuzor vytváří ještě větší přítlak. Díky optimalizaci proudění vzduchu vpředu a na bocích se výrazně zvýšila aerodynamika a stabilita vozu. Přepracovány byly také bezpečnostní prvky jako nová ochranná klec, panel bočního nárazu ve dveřích i dodatečná ochrana nohou při nárazu. Mezi další prvky patří odnímatelný střešní poklop a pevně namontované závodní sedadlo s šestibodovým bezpečnostním pásem pro řidiče.

Fotogalerie

19_911_rsr_02.jpg (800x600) - 98 KB 19_911_rsr_04.jpg (800x600) - 125 KB 19_911_rsr_03.jpg (800x600) - 76 KB 19_911_rsr_01.jpg (800x600) - 95 KB

údaje o výkonu

Typ motoru: 6-válec boxer
obsah válců: 4194 ccm
výkon: 378 kW (515 HP)
palivový systém: Přímé vstřikování

podvozek & pohon

umístění motoru: vzadu
pohon: zadních kol
brzdy: kotoučové vnitřně chlazené vzduchem
kola: přední: 12,5J x 18
zadní: 13J x 18
pneumatiky: přední: 30/68 - 18
zadní: 31/71 - 18

rozměry

hmotnost: 1245 kg
délka: 4593 mm
šířka: 2050 mm
zavěšení kol: 2513 mm

převodovka

typ převodovky: sekvenční
počet převodových stupňů: 6