'19 Cayenne Turbo S E-Hybrid (E3)

19_cayenne_turbo_s_e-hybrid.jpg (343x186) - 22 KB

Vrcholový model 3. generace Cayenne využívá plug-in hybridní pohon a navazuje tím na model Panamera Turbo S E-Hybrid. Cayenne Turbo S E-Hybrid a včetně varianty Coupé čerpají svůj systémový výkon 680 koní z inteligentní interakce 4-litrového motoru V8 o výkonu 550 koní a elektromotoru o výkonu 136 koní integrovaného do osmistupňové převodovky Tiptronic S. Vůz ujet až 40 km s nulovými emisemi. Oba motory jsou vzájemně propojeny pomocí oddělovací spojky uvnitř hybridního modulu, označované jako elektrický pohon spojky (ECA). V jízdním režimu E-Power dokáže elektromotor sám o sobě pohánět vozidlo až na maximální rychlost 135 km/h. Tento systém podpory vychází ze supersportu 918 Spyder. Lithium-iontový akumulátor může být plně nabit během 2,4 hodiny pomocí standardní 7,2 kW palubní AC nabíječky při použití zasuvky 400V / 16A. Nabíjení lze také ovládat prostřednictvím Porsche Communication Management (PCM) nebo aplikace Porsche Connect pro chytré telefony a Apple Watch. Model je vybaven adaptivním tříkomorovým vzduchovým odpružením včetně aktivního podvozku PASM. Standardem je rovněž online navigace s dopravními informacemi v reálném čase, hlasové ovládání a rozsáhlé služby Porsche Connect včetně vyhledávání veřejných dobíjecích stanic.

Fotogalerie

19_cayenne_turbo_s_e-hybrid_03.jpg (800x600) - 107 KB 19_cayenne_turbo_s_e-hybrid_01.jpg (800x601) - 100 KB 19_cayenne_turbo_s_e-hybrid_02.jpg (800x600) - 101 KB 19_cayenne_turbo_s_e-hybrid_04.jpg (800x600) - 108 KB

údaje o výkonu

Typ motoru: Plug-In Hybrid: vidlicový 8-válec a elektromotor
obsah válců: 3996 ccm
výkon: V8: 405 kW (550 HP) při 5750 - 6000 ot./min.
elektromotor: 100 kW (136 HP)
točivý moment: V8: 770 Nm při 2000 - 4500 ot./min.
elektromotor: 400 Nm
kompresní poměr: 10.1 : 1
palivový systém: Přímé vstřikování

podvozek & pohon

umístění motoru: vpředu
pohon: všech kol
brzdy: kotoučové vnitřně chlazené vzduchem
kola: přední: 9,5J x 21
zadní: 11J x 21
pneumatiky: přední: 285/40 R21
zadní: 315/35 R21
aukumulátor: Lithium-ion 382V / 14,1 kWh

statistiky

max. rychlost: 295 km/h
zrychlení (0-100 km/h): 3.8 s
zrychlení (0-200 km/h): 13.2 s
průměrná spotřeba: 3.7 l / 100 km
Průměrná spotřeba elektrické energie: 18.7 kWh/100 km
původní cena: 172604 euro

rozměry

hmotnost: 2490 kg
délka: 4926 mm
šířka: 1983 mm
výška: 1673 mm
zavěšení kol: 2895 mm
zavazadlový prostor: 645 l
palivová nádrž: 90 l

převodovka

typ převodovky: automatická
počet převodových stupňů: 8