'19 718 Cayman GT4 Clubsport (982)


Inovovaný model 718 Cayman GT4 Clubsport je představen tři roky od uvedení předchozího modelu a dispozici jsou nyní dvě výbavové varianty. Verze Trackday pro amatérské závodní jezdce a varianta Competition pro národní a mezinárodní závody. Při vývoji vozu byl kladen důraz na zlepšení jízdních vlastností a vyšší rychlost. Jedná se také o první sériově vyráběný závodní model s karoserií vyrobenou z kompozitního materiálu z přírodních vláken pocházejících především z vedlejších zemědělských produktů jako jsou lněná nebo konopná vlákna. Oproti předchůdci narostl výkon motoru o 40 koní a o jeho přenos na zadní kola se stará 6-stupňová dvouspojková převodovka. Odlehčené přední zavěšení s pružinovými vzpěrami je převzato z vozu 911 GT3 Cup. O bezpečnost jezdce se stará ochranná klec a závodní sedadla s šestibodovými pásy.
Fotogalerie




údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 6-válec boxer |
obsah válců: | 3800 ccm |
výkon: | 313 kW (425 HP) při 7500 ot./min. |
točivý moment: | 425 Nm při 6600 ot./min. |
kompresní poměr: | 12 : 1 |
palivový systém: | Přímé vstřikování |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | uprostřed |
pohon: | zadních kol |
brzdy: | kotoučové vnitřně chlazené vzduchem |
kola: | přední: 9J x 18 zadní: 10,5J x 18 |
pneumatiky: | přední: Michelin 25/64 – 18 zadní: Michelin 27/68 – 18 |
statistiky | |
původní cena: | 157000 euro |
rozměry | |
hmotnost: | 1320 kg |
délka: | 4456 mm |
šířka: | 1778 mm |
výška: | 1238 mm |
zavěšení kol: | 2456 mm |
palivová nádrž: | 115 l |
převodovka | |
typ převodovky: | automatická |
počet převodových stupňů: | 6 |