'20 Taycan Turbo S


Taycan je prvním sériově vyráběným elektromobilem Porsche a zároveň jeden z nejvýkonnějších modelů v současné nabídce. Vůz používá akumulátor s napětím 800V namísto obvyklých 400V v elektromobilech od jiných výrobců. Baterii lze nabít na dojezd 100 km za něco málo přes 5 minut. O pohon se starají dva synchronní elektromotory, na každé nápravě jeden, spolu s 2-stupňovou převodovkou na zadní nápravě. Se svým designem signalizuje začátek nové éry vozů Porsche, ale zároveň si zachovává typické DNA značky s typickou siluetou sportovní linie střechy svažující se směrem dozadu. Nechybí ani inovativní prvky, jako je logo Porsche se skleněným efektem integrované do zadního světelného pásu. V interiéru se nachází centrální 10,9-palcový displej infotainmentu, na přání je k dispozici také displej spolujezdce integrovaný v černém čelním panelu. K dispozici jsou dva zavazadlové prostory, přední s kapacitou 81 litrů a zadní 366 litrů.
Fotogalerie




údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 2 elektromotory |
výkon: | 560 kW (761 HP) |
točivý moment: | 1050 Nm |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vpředu i vzadu |
pohon: | všech kol |
brzdy: | kotoučové vnitřně chlazené vzduchem |
pneumatiky: | přední: 265/35 R21 zadní: 305/30 R21 |
aukumulátor: | Lithium-ion 800 V / 93,4 kWh |
statistiky | |
max. rychlost: | 260 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 2.8 s |
Průměrná spotřeba elektrické energie: | 26 kWh/100 km |
dojezd: | 412 km |
doba nabíjení : | 9:20 (h:min) |
doba rychlonabíjení : | 0:21 (h:min) |
rozměry | |
hmotnost: | 2270 kg |
délka: | 4963 mm |
šířka: | 1966 mm |
výška: | 1378 mm |
zavěšení kol: | 2900 mm |
zavazadlový prostor: | 447 l |
převodovka | |
typ převodovky: | automatická |
počet převodových stupňů: | 2 |