'16 919 Hybrid LMP1 (9R9)


Krátce před oficiálním zahajenim mistrovství světa FIA World Endurance Championship (WEC) měl premiéru závodní vůz 919 Hybrid pro sezónu 2016. Oproti předchozímu modelu bylo vylepšeno pohonné ústrojí, aerodynamika, došlo k dalšímu snížení hmotnosti a byla vylepšena účinnost systémů rekuperace energie. Evolucí prochází také samotný vzhled vozu. První verze v sezóně 2014 byla v bílé barvě a nesla označení „Porsche Intelligent Performance“. Pro sezónu 2015 v barvě černé, červené a bílé a v roce 2016 jsou všechny tři barvy kombinovány do nového designu. Vůz obhájil titul absolutního vítěze ve vytrvalostním závodě Le Mans z předešlého roku a zvítězil s náskokem 3 kola před hybridní Toyotou TS050.
Fotogalerie




údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | vidlicový 4-válec a elektromotor |
obsah válců: | 2000 ccm |
výkon: | V4: 373 kW (500 HP) Elektromotor: 298 kW (400 HP) |
palivový systém: | Přímé vstřikování |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vpředu i vzadu |
pohon: | všech kol |
brzdy: | kotoučové, chlazené vzduchem |
pneumatiky: | Michelin 310/710 R18 |
aukumulátor: | Lithium-ion |
rozměry | |
hmotnost: | 870 kg |
délka: | 4650 mm |
šířka: | 1900 mm |
výška: | 1050 mm |
palivová nádrž: | 68 l |
převodovka | |
typ převodovky: | sekvenční |
počet převodových stupňů: | 7 |