'64 904/8 Coupe

Úspěšný závodní vůz 904 byl vyroben ve dvou exemplářích také ve verzi s 8-válcovým motorem boxer. V roce 1964 debutoval na Targa Florio, kde získal vítězství ve své třídě s posádkou Umberto Magioli a Edgar Barth. V sezóně 1964 se zůčastnil také závodů na Nürburgringu a Le Mans, ale oba závody provázela smůla. Začátkem následujícího roku byl nasazen na 12-hodinový závod v Sebringu, kde německá dvojice Gerhard Mitter a Herbert Linge zvítězili ve své třídě a celkově se umístili na devátém místě. Poslední závod na 24 hodin Le Mans nedokončil kvůli problémům se spojkou. V dnešní době je tento model k vidění v Porsche Muzeu jako součást expozice Targa Florio.
údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 8-válec boxer |
obsah válců: | 1981 ccm |
výkon: | 179 kW (240 HP) při 8700 ot./min. |
točivý moment: | 205 Nm při 6700 ot./min. |
palivový systém: | 4 karburátory |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | uprostřed |
pohon: | zadních kol |
brzdy: | kotoučové |
statistiky | |
max. rychlost: | 263 km/h |
rozměry | |
hmotnost: | 640 kg |
délka: | 4090 mm |
šířka: | 1540 mm |
výška: | 1065 mm |
zavěšení kol: | 2300 mm |
převodovka | |
typ převodovky: | manuální |
počet převodových stupňů: | 5 |