'17 911 RSR (991.2)


911 RSR pro sezónu 2017 prošla rozsáhlou modernizací v souladu s pravidly závodu 24 hodin Le Mans kategorie GT. S odlehčenou konstrukcí a novým 6-válcem umístěným před zadní nápravou zahájila sezónu na 24-hodinovém závodě v Daytoně v lednu 2017. Zcela nové je odpružení, struktura karoserie, aerodynamická koncepce, motor a převodovka. Nová bezpečnostní klec a pevně namontované sedadlo zvyšují bezpečnost řidiče. Větší zadní difuzor v kombinaci s horním zadním křídlem převzatým z vozu 919 Hybrid výrazně zlepšují úroveň přítlaku a aerodynamiku. Řadicími pádly na volantu se ovládá sekvenční 6-stupňová převodovka, která přenáší výkon na 31 cm široká zadní kola. Porsche v minulosti již několikrát úspěšně posunulo limity závodních verzí 911. V roce 1996 s vozem 911 GT1 oslavilo vítězství ve své třídě a v roce 1998 dokonce 16. celkové vítězství v 24 hodinovém závodě Le Mans s modernizovanou 911 GT1.
Fotogalerie




údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 6-válec boxer |
obsah válců: | 3996 ccm |
výkon: | 375 kW (510 HP) |
max. otáčky: | 9500 ot./min. |
palivový systém: | Přímé vstřikování |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vzadu |
pohon: | zadních kol |
brzdy: | kotoučové vnitřně chlazené vzduchem |
kola: | přední: 12,5J x 18 zadní: 13J x 18 |
pneumatiky: | přesní: Michelin 30/68 – 18 zadní: Michelin 31/71 – 18 |
rozměry | |
hmotnost: | 1245 kg |
délka: | 4557 mm |
šířka: | 2048 mm |
výška: | 1040 mm |
zavěšení kol: | 2516 mm |
převodovka | |
typ převodovky: | sekvenční |
počet převodových stupňů: | 6 |