'17 911 RSR (991.2)

17_911_rsr.jpg (343x197) - 51 KB

911 RSR pro sezónu 2017 prošla rozsáhlou modernizací v souladu s pravidly závodu 24 hodin Le Mans kategorie GT. S odlehčenou konstrukcí a novým 6-válcem umístěným před zadní nápravou zahájila sezónu na 24-hodinovém závodě v Daytoně v lednu 2017. Zcela nové je odpružení, struktura karoserie, aerodynamická koncepce, motor a převodovka. Nová bezpečnostní klec a pevně namontované sedadlo zvyšují bezpečnost řidiče. Větší zadní difuzor v kombinaci s horním zadním křídlem převzatým z vozu 919 Hybrid výrazně zlepšují úroveň přítlaku a aerodynamiku. Řadicími pádly na volantu se ovládá sekvenční 6-stupňová převodovka, která přenáší výkon na 31 cm široká zadní kola. Porsche v minulosti již několikrát úspěšně posunulo limity závodních verzí 911. V roce 1996 s vozem 911 GT1 oslavilo vítězství ve své třídě a v roce 1998 dokonce 16. celkové vítězství v 24 hodinovém závodě Le Mans s modernizovanou 911 GT1.

Fotogalerie

17_911_rsr_04.jpg (800x600) - 165 KB 17_911_rsr_02.jpg (800x600) - 119 KB 17_911_rsr_03.jpg (800x600) - 126 KB 17_911_rsr_01.jpg (800x600) - 103 KB

údaje o výkonu

Typ motoru: 6-válec boxer
obsah válců: 3996 ccm
výkon: 375 kW (510 HP)
max. otáčky: 9500 ot./min.
palivový systém: Přímé vstřikování

podvozek & pohon

umístění motoru: vzadu
pohon: zadních kol
brzdy: kotoučové vnitřně chlazené vzduchem
kola: přední: 12,5J x 18
zadní: 13J x 18
pneumatiky: přesní: Michelin 30/68 – 18
zadní: Michelin 31/71 – 18

rozměry

hmotnost: 1245 kg
délka: 4557 mm
šířka: 2048 mm
výška: 1040 mm
zavěšení kol: 2516 mm

převodovka

typ převodovky: sekvenční
počet převodových stupňů: 6