'16 919 Hybrid LMP1 (9R9)


Krátce před oficiálním zahajenim mistrovství světa FIA WEC měl premiéru závodní vůz 919 Hybrid pro sezónu 2016. Oproti předchozímu modelu bylo vylepšeno pohonné ústrojí, aerodynamika, došlo k dalšímu snížení hmotnosti a byla vylepšena účinnost systémů rekuperace energie. Evolucí prochází také samotný vzhled vozu. První verze v sezóně 2014 byla v bílé barvě a nesla označení „Porsche Intelligent Performance“. Pro sezónu 2015 v barvě černé, červené a bílé a v roce 2016 jsou všechny tři barvy kombinovány do nového designu. Vůz obhájil titul absolutního vítěze ve vytrvalostním závodě Le Mans z předešlého roku a zvítězil s náskokem 3 kola před hybridní Toyotou TS050. Vítězství se opakovalo i na Nürburgringu opět s posádkou Mark Webber, Timo Bernhard, Brendon Hartley.
Fotogalerie




údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | vidlicový 4-válec a elektromotor |
obsah válců: | 2000 ccm |
výkon: | V4: 373 kW (500 HP) Elektromotor: 298 kW (400 HP) |
palivový systém: | Přímé vstřikování |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vpředu i vzadu |
pohon: | všech kol |
brzdy: | kotoučové, chlazené vzduchem |
pneumatiky: | Michelin 310/710 R18 |
aukumulátor: | Lithium-ion |
rozměry | |
hmotnost: | 870 kg |
délka: | 4650 mm |
šířka: | 1900 mm |
výška: | 1050 mm |
palivová nádrž: | 68 l |
převodovka | |
typ převodovky: | sekvenční |
počet převodových stupňů: | 7 |