'21 Mission R Concept


Na mezinárodním autosalonu v Mnichově 6. září 2021 představilo Porsche prototyp čistě elektrického závodního vozu Mission R. Vybaven je pohonem všech kol se dvěma samostatnými synchronními elektromotory s permanentními magnety, jeden na přední a jeden na zadní nápravě. Tyto motory v současné době používá také Taycan Turbo S. Baterie s kapacitou 82 kWh je umístěná za sedadly a lze jí dobít z 5 % na 80 % za 15 minut. Podobně jako byl předchozí koncept Mission E ukázkou budoucího modelu Taycan, Mission R je předzvěstí potenciálního plně elektrického závodního závodního vozu. Vzhledem k jeho rozměrům by zároveň mohl ukázat také budoucí podobu vozů Boxster a Cayman.
Fotogalerie




údaje o výkonu | |
---|---|
Typ motoru: | 2 elektromotory |
výkon: | přední: 320 kW (429 HP) zadní: 480 kW (643 HP) celkem: 800 kW (1072 HP) |
točivý moment: | 1000 Nm |
podvozek & pohon | |
umístění motoru: | vpředu i vzadu |
pohon: | zadních kol |
aukumulátor: | 900 V / 82 kWh |
statistiky | |
max. rychlost: | 300 km/h |
zrychlení (0-100 km/h): | 2.5 s |
rozměry | |
hmotnost: | 1500 kg |
délka: | 4326 mm |
šířka: | 1990 mm |
výška: | 1190 mm |
zavěšení kol: | 2560 mm |